Berita Utama

Aliran trafik beberapa lebuh raya utama perlahan

Dapatkn maklumat di Plusline 1800-88-0000 dan laman Twitter

KUALA LUMPUR, 12 Zulhijjah 1441H, Ahad – Aliran trafik dilaporkan bergerak perlahan di beberapa lebuh raya utama setakat pagi ini, berikutan orang ramai mula pulang ke rumah masing-masing selepas cuti sempena sambutan Hari Raya Aidiladha.

Jurucakap PLUS Malaysia Berhad berkata setakat 10.30 pagi tadi, trafik di utara perlahan dari Changkat Jering ke Kuala Kangsar (kawasan mendaki Bukit Berapit), kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Sungai Perak ke Terowong Menora dan Simpang Pulai ke Gopeng ekoran pertambahan trafik.

“Trafik menghala ke selatan masih terkawal dan bergerak lancar,” katanya ketika dihubungi.

Sementara itu, jurucakap Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) berkata trafik menuju ke pantai timur bergerak perlahan dari R&R Genting Sempah ke Terowong Genting Sempah arah barat, sebelum Plaza Tol Bentong arah Barat, dan sebelum Plaza Tol Karak arah Barat

Maklumat trafik terkini boleh didapati menerusi talian bebas tol Plusline di 1800-88-0000 dan laman Twitter, www.twitter.com/plustrafik atau talian LLM di 1-800-88-7752 serta laman Twitter, www.twitter.com/llminfotrafik. – Bernama

Penafian: Kenyataan berita atau artikel ini adalah pandangan peribadi penulis dan tidak mewakili pendirian rasmi Media Isma Sdn Bhd atau Portal Islam dan Melayu Ismaweb.net.

Artikel berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button