Berita Utama

2 Ahli Parlimen PKR serah SD sokong PN

'Akaun bersumpah itu ditandatangani dan diserahkan kepada saya': PM

KUALA LUMPUR, 16 Rejab 1442H, Ahad – Dua Ahli Parlimen pembangkang dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini menyatakan sokongan kepada kerajaan Perikatan Nasional (PN) dengan menyerahkan akuan bersumpah (SD) yang ditandatangani mereka kepada Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Muhyiddin dalam hantaran menerusi akaun Facebook rasmi beliau berkata akuan bersumpah itu diserahkan oleh Ahli Parlimen Julau Larry Sng Wei Shien dan Ahli Parlimen Tebrau Steven Choong Shiau Yoon.

“Akaun bersumpah itu ditandatangani dan diserahkan kepada saya selepas sesi pemukiman anggota Jemaah Menteri sempena setahun kerajaan PN di Putrajaya,” katanya.

Beliau yang melahirkan rasa syukur berkata sokongan itu tentunya akan mengukuhkan lagi kerajaan PN dalam usaha dan perancangan untuk mengurus pandemik COVID-19 serta memangkin kebangkitan semula ekonomi negara. – Bernama

Penafian: Kenyataan berita atau artikel ini adalah pandangan peribadi penulis dan tidak mewakili pendirian rasmi Media Isma Sdn Bhd atau Portal Islam dan Melayu Ismaweb.net.

Artikel berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button