Berita Utama

Isteri Nik Muhammad Zawawi meninggal dunia

Meninggal pada pukul 1.05 tengah hari tadi akibat kanser

PASIR PUTEH, 11 Syaaban 1443H, Selasa – Isteri kepada Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Makanan II Datuk Dr Nik Muhammad Zawawi Salleh, Wan Sofiza Eliana Wan Yusof meninggal dunia pada pukul 1.05 tengah hari tadi akibat kanser.

Pegawai Khas kepada Nik Muhammad Zawawi, Ahmad Faizudin Mohd Ghawi berkata Wan Sofiza Eliana, 30-an, menghembuskan nafas terakhir di kediamannya di Taman Kosas, Ampang, Selangor.

“Jenazah Allahyarham akan dibawa pulang ke Pulau Gajah, Pengkalan Chepa petang ini untuk dikebumikan di Tanah Perkuburan Melawi, Bachok, pada 10 pagi esok,” katanya ketika dihubungi Bernama, hari ini.

Sementara itu, dalam satu hantaran di Facebooknya, Nik Muhammad Zawawi yang juga Ahli Parlimen Pasir Puteh turut memaklumkan mengenai pemergian isterinya itu.

Semalam, dalam satu hantaran berasingan di laman sosial tersebut, Nik Muhammad Zawawi memohon agar orang ramai mendoakan isterinya yang sedang tenat melawan penyakit kanser. – Bernama

Penafian: Kenyataan berita atau artikel ini adalah pandangan peribadi penulis dan tidak mewakili pendirian rasmi Media Isma Sdn Bhd atau Portal Islam dan Melayu Ismaweb.net.

Artikel berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button