Berita Utama

30 peratus diskaun di Plaza Tol Bandar Cassia

Tawaran 12 tengah malam pada 30 April sehingga 1 Mei

KUALA LUMPUR, 28 Ramadan 1443H, Sabtu – Pengguna rangkaian lebuhraya PLUS yang akan masuk atau keluar dari Plaza Tol Bandar Cassia (Jambatan Kedua Sdn Bhd-JKSB), bakal menikmati pengurangan atau diskaun sebanyak 30 peratus sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri ini.

Pengurangan kadar tol itu dikongsi dalam akaun Twitter PLUS Malaysia Berhad.

“Kepada pelanggan lebuhraya PLUS yang masuk atau keluar di Plaza Tol Bandar Cassia (Jambatan Kedua Sdn Bhd -JKSB) tidak akan menerima pemberian tol percuma, tetapi akan menerima diskaun tol sebanyak 30 peratus. Hati-hati memandu dan semoga selamat sampai ke destinasi,” menurut kenyataan PLUS itu.

PLUS Malaysia Berhad turut berkongsi kenyataan media JKSB yang memaklumkan, pengguna Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah (JSAHMS) bakal menikmati pengurangan atau diskaun sebanyak 30 peratus, sekiranya masuk atau keluar dari Pulau Pinang melalui dua tol berlainan iaitu Plaza Tol Bandar Cassia dan Jambatan Kedua Pulau Pinang (JK2PP).

Tawaran itu diberikan bermula pada pukul 12 tengah malam pada 30 April (Sabtu) sehingga 11.59 malam pada 1 Mei (Ahad) serta pada pukul 12.00 tengah malam 7 Mei (Sabtu) sehingga 11.59 malam 8 Mei (Ahad) minggu hadapan.

Menurut kenyataan berkenaan pemberian diskaun ini adalah bersifat sementara dan selaras dengan pengumuman kerajaan Malaysia sempena sambutan Aidilfitri 2022. – Bernama

Penafian: Kenyataan berita atau artikel ini adalah pandangan peribadi penulis dan tidak mewakili pendirian rasmi Media Isma Sdn Bhd atau Portal Islam dan Melayu Ismaweb.net.

Artikel berkaitan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button